niedziela, 15 lutego 2015

zielenina Julii 5/52

dziś Jula po drugiej stronie obiektywu,
niestety z ostrym fąflem, więc nie mogłyśmy wyjść na dwór, pomimo tak pięknej pogody.

Sweterek jest też moim pierwszym dokończonym ogonem ciągnącym się nieprzyzwoicie od ubiegłego roku.
A zaczynałam go z takim entuzjazmem... z przecudnej zagrodowej włóczki dream team [100% merino]
Miał być dla mnie. Zrobiłam cały korpus na okrągło z warkoczowym motywem po bokach i uzanałam że jest przyciasny.
Sprułam do pach. Zrobiłam osobno przód i tył planując zakładki po bokach z innej (ciemnozielonej) włóczki. Pomysł był fatalny!
Całość trafiła na kilka miesięcy do szafy i dopiero wiadome wyzwanie zmobilizowało mnie, by dokończyć obciślaka i podarować go Julii.

wzór: z głowy
druty 3,5
włóczka: merino dream








21 komentarzy:

  1. Śliczny!!!. Super wzór. Bardzo ładny kolor. Julii bardzo pasuje ten kolorek. Podziwiam. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Julę też kolorek zachwyca. Wszyscy tęsknie wyczekujemy wiosny...

      Usuń
  2. swietna zieleninka wyszla ;D
    zwalczanie ufokow ma swoje plusy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jula nie dość że cudnie foci, to na dokładkę zawodowo pozuje! :D
    Sweterek wyszedł boski! jak to dobrze, że nie sprułaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak do końca zadowolona nie jestem, ale z dwojga złego... Szkoda mi było tego plecionego karczku.
      Jula w wyjątkowo podłym nastroju, kaszle, prycha i drapie.

      Usuń
  4. Świetny sweterek. Julka wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest prześliczny, a modelka zawodowa:-) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Myślę, że to głównie zasługa włóczki.
      pozdrawiam również

      Usuń
  6. Śliczny sweterek, jaki twarzowy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na "odcisk: to całkiem , całkiem a warkoczyki naprawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny sweterek i kolor i wzorek !!!! Modelka równie urocza :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! Jula trochę zakatarzona (czytaj wkurzona), ale może kiedyś pokaże się od swej uroczej strony.

      Usuń
  9. Piękny! Ależ cudowna włóczka :D A ten guziczek... <3 Mojej córce też by się spodobał, ona uwielbia zielenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doroto!
      Włóczkę szczerze polecam. Guzik z odzysku z szarotką alpejską [bawarski:))]

      Usuń
  10. Śliczny sweterek! Kolor bardzo przyjemny dla oka i wzór bardzo ładny ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor i wzór boski :) Samam bym w takim biegała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki! Pierwotnie miał być dla mnie - ja też bym biegała, gdybym chudszą była...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweterek! Zwłaszcza ten wzorek przy dekolcie przyciąga uwagę...

    OdpowiedzUsuń